Des de aquí vull compartir pensaments, gustos, inquietuds, i tot el que envolta la meva feina.

diumenge, 14 d’octubre del 2012

Canvi d'armari




































Aquest és un ritual que seguim un parell de vegades a l'any, aprofitem un cap de setmana tranquil, sense plans, per organitzar l'armari. Llavors, buidem calaixos, obrim capses, desfem munts de roba per decidir amb què  ens quedem. Normalment, amb més coses de les que voldríem, hi ha el que no tornarem a posar-nos però per estar per casa no està mal, el que mira per on es torna a portar, el que em pensava que no m'entraria i m'entra, tot allò que ha deixat de ser útil per convertir-se en records dels que mai ens desfarem i per últim aquelles peces oblidades que amb una mica de imaginació seran el "top ten" de la temporada. Aquesta part és la que a mi em fa més il·lusió, l'he trobat i la resta del dia la dedicaré a reciclar, s'ens presenta un hivern molt sofisticat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada